zaterdag 6 oktober 2012

AVI toetsen

Het is oktober en dat betekend dat de AVI-toetsen afgenomen zullen worden. Om de kinderen een beetje extra te stimuleren, kunnen ze lid worden van de leesmonsterclub. Om een echt leesmonster te zijn en dus bij de club te kunnen, moeten de kinderen wel vooruitgaan met lezen. Lukt dat, dan mogen ze een leesmonster uitkiezen en zal deze mee naar huis genomen worden. Ik heb 4 verschillende leesmonsters gemaakt. Zou je ze willen ontvangen, laat dan een berichtje achter.

Ik hoop natuurlijk op een klas vol leesmonsters!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Graag zou ik je leesmonsters ontvangen! moniquebogaards@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee! Graag zou ik de door jouw ontworpen leesmonsters ontvangen!
    Alvast bedankt: laureens88@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Ik zou heel graag je leesmonsters ontvangen!
    ineke@kerkhof.be

    Mvg

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik zou ze ook heel graag ontvangen! K.vangerwen@skpo-handreiking.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee! Graag had ik ook deze leesmonstertjes ontvangen.
    petra.verween@telenet.be
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer tof idee! Ik zou ook graag je leesmonsters ontvangen.
    kiske43@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel geïnteresseerd in die leesmonsters. Ik heb heel zwakke lezertjes in de klas en ik wil ze volop motiveren! Heel welkom dus op jelena_moya_santana@hotmail.com. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke manier voor de AVI 's . Had je monstertjes ook graag ontvangen op l_kuylen@hotmail.com. Merciiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, dit is een heel leuk idee en wil dan ook graag de leesmonstertjes ontvangen: Daisy.vanassche@telenet.be . hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben er nu al zeker van dat deze monstertjes volgende reactie krijgen: 'kei cool' of 'vet!' Ik had ze dan ook graag ontvangen. annitanoels2@hotmail.com Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk! ik zou de monstertjes graag ontvangen: elizabethoomen@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee! Graag zou ik je leesmonsters ontvangen. linda3105@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! Ik zou ook graag je leesmonsters willen ontvangen. Mandymantel@obsdedijk.nl
    Bedankt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. alweer een leuk idee. ik kreeg van jou reeds de uiltjes :)
    graag zou ik de leesmonstertjes ook willen ontvangen. Alvast van harte dank.
    lieve.vangenechten@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee! Ik zou graag je leesmonsters willen ontvangen :-)
    Alvast bedankt!
    marike.beckers@gearhing.net

    BeantwoordenVerwijderen
  16. héél leuk! Ik ben ook benieuwd naar de andere monstertjes! lynnfrix@hotmail.be Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen